Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WERKEN OP GRAN CANARIA

  • herman577

    In Augustus 2010 openen we rondom Playa del Ingles ( Gran Canaria) een groot nieuw Entertainment Restaurant.

    Voor dit nieuwe sfeervolle restaurant met bijna 800 zitplaatsen, zijn wij op zoek naar de volgende catagorien personeel :

    - SWINGENDE BARKEEPERS, die kunnen zingen, entertainen , good looking en heerlijke showmasters zijn. Leeftijd 25 - 35 jaar

    - Good looking Girls en Boys , MET ervaring in de bediening. Leeftijd 20 - 30 jaar, vooral als je goed in rollerskaten bent !

    - tafelgoochelaars , entertainers , cover band als huisband ( disco stijl),

    - Zeer ervaren Kok voor de saladebuffetten die in staat is gasten te verbazen.

    - Managers voor personeelszaken, geluidstechnici ,een bedrijfsleider , een inkoopmanager en 1 entertainment manager.

    - BRAZILIAANSE/LATIN DANSERS (Mannen en vrouwen)

    - CAPOEIRISTAS die ook braziliaanse instrumenten kunnen bespelen

    Voor elke positie stellen wij hoge eisen.

    Daardoor bieden wij goede salaris constructie , hulp bij accommodatie , vaste kontrakten , werken in een uitermate professionele omgeving.

    Schrijf een brief met een goede reden waarom jij zo graag die baan wilt hebben naar: infopartypalace@gmail.com

    Begin mei volgen de 1ste gesprekken in Scheveningen en vanaf 25 mei gaan we verder op Gran Canaria als je door de selektie procedure komt moet je uiterlijk 15 juli op Gran Canaria zijn.

    Ben jij vrolijk , enthousiast , gemotiveerd en bereid om hard te werken , maar wil je ook genieten op een fantastisch eiland??

    Wij wachten op je spoedige reaktie,

    Vriendelijke groet ,

    Mevr. P. van den Akker

    Personeelszaken.

  • Priscilla

    Geachte mevrouw van den Akker,

    Is dit restaurant eventueel ook op zoek naar boekhouders/controllers?

    Met vriendelijke groet,

    Priscilla

  • Rosalina

    Beste mevrouw Akker,

    Graag zou ik willen reageren op de functie van samba danseres.

    Zelf geef ik al enige jaren samba shows.

    Dit lijkt me onwijze uitdaging.

    Graag zou ik uitgenodigd willen worden om auditie te mogen doen.

    Met vriendelijke groet,

    Rosalina

  • Bas & Peter

    Geachte mevrouw van den Akker,

    Wij zijn 2 jongemannen van 18 jaar die VWO en HAVO afgerond hebben en nu een tussenjaar hebben

    voordat wij aan onze studies beginnen. Wij werken bij Mise en Place in Utrecht, een een internationaal toonaangevend

    catering/horeca bureau. Wij zijn dan ook zeer geïnteresseerd in een functie bij uw bedrijf voor de periode januari, februari en maart.

    Wij staan in principe voor elke functie die uw geschikt acht voor ons open.

    Wij horen het wel!

    Met vriendelijke groet,

    Bas & Peter

  • melanie barry

    geachte heer, mevrouw,

    mijn naam is melanie en ik woon nu bijna anderhalf jaar met mijn man op gran canaria.

    ik zie dat jullie mensen zoeken met ervaring, ik heb wat ervaring opgedaan sinds ik hier ben gekomen in hotels, en in nederland ook. (rolschaatsen moet nog wat bijgeschroeft worden maar dat zal geen probleem zijn)

    ik ben 22 jaar oud, geboren in engeland, opgegroeid in nederland.

    ik spreek vloeiend nederlands, engels, duits. beetje spaans, frans.

    heeft u nog vragen bel mij gerust op 0034.618.938.010 of een mailtje.

    met vriendelijke groet

    melanie barry

  • Tobias Huffmeijer

    Geachte heer van den Akker,

    Opzoek naar een nieuwe ervaring en uitdaging kwam ik terecht op uw advertentie.

    Ik heb veel ervaring in horeca van sjiek restaurant (hilton) tot discotheek/bar.

    Ik werk nu bij Hilton Den-Haag maar wil deze zomer graag ervaring opdoen buiten nederland.

    Mijn engels is goed en spreek ook wat italiaans. Helaas geen spaans maar leer talen altijd erg snel.

    Rolschaatsen heb ik al een tijdje niet gedaan. Maar sta ervoor open om het te leren.

    Met vriendelijke groet,

    Tobias Huffmeijer

    06 83232933

    tobias1987@live.nl

  • Karan Radhoe

    Hallo,

    Zijn jullie nog steeds opzoek naar personeel? Ik heb een sterke achtergrond met klantenomgang en heb ook een functie gehad voor 2 jaar als assistent manager voor een kledingzaak.

    Graag hoor ik snel van u.

    Met vriendelijke groeten,

    Karan

  • Joël Laske

    Geachte mevrouw van den Akker,

    Bij het zoeken op internet naar een interressante fuctie als chef-kok of sous-chef kwam ik bij uw advertentie terrecht.

    Ik vroeg mij af of er momenteel vacatures in de keuken openstaan. Ik heb zeer relevante werkervaring bij toonaangevende bedrijven.

    Mijn vriendin en ik wonen nu 3 jaar in Noorwegen en zijn toe aan onze volgende stap. We zijn in augustus 2010 op vakantie geweest naar het schitterende eiland en zijn helemaal verliefd. We zullen alles op alles zetten zo snel mogelijk onze droom te verwezenlijken. Aangezien we dit al een keer gedaan hebben zijn we ervan overtuigd dat het ons een tweede keer gaat lukken. we zijn al begonnen met een zelfstudie Spaans en hebben er ontzettend veel zin in. Voor mij staan collegialiteit en flexibiliteit in een hoog vaandel en bereid hard en veel te werken.

    Hopende op een reactie uwerzijds zie ik uw antwoord tegemoet.

    Met vriendelijke groeten,

    Joël Laske ( Noorwegen )

  • Patch

    Smack-dab what I was lokonig for—ty!