Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

(bijna) gratis portugees leren?

  • Rozeni

    Hallo,

    Wil je Braziliaans leren of kun je al een beetje en wil je je Braziliaans verbeteren. Ik ben bereid om gratis Braziliaans les te geven (één keer per week) in ruil voor conversatie Engels (ook een keer per week). Ik kan dus zowel les geven (zie meer details over mij hieronder), alsook alleen in het Braziliaans met je praten en jouw fouten verbeteren. Ik hoef geen Engelse grammatica te leren, alleen oefenen met conversatie. Dus een voorwaarde is dat je de Engelse taal vloeiend praat.

    Ik kan in Amsterdam afspreken (op de VU, bijvoorbeeld), of in de regio Haarlem, waar ik woon op een tijdstip die voor ons allebei uitkomt.

    Meer over mij:

    Ik ben een Braziliaanse die bijna 10 jaar in NL woont en spreekt goed de NLtaal (NT2 niveau II). Ik heb 3 jaar gewerkt als docente Portugees/Braziliaans bij de Volksuniversiteit Velsen, en heb dus ervaring met les geven.

    Omdat ik nu bezig ben met een drukke studie, ben ik gestopt met het geven van lessen, maar heb wel even tijd om één tot twee keer per week even taalervaring met elkaar te wisselen.

    Als je interesse hebt, aarzel niet en stuur mij vandaag nog een e-mail: rla200@student.vu.nl

    Groeten, Rozeni

  • Tom Korff de Gidts

    Hoi Rozeni,

    Ik wil graag een begin maken met het leren braziliaans. Ik heb plannen om binnen een jaar vrijwilligers werk te gaan doen in Brazilie dus ik wil alvast een basis gaan leggen. Ik woon zelf in west, maar de VU is heel goed te doen. Mijn nadruk zal meer liggen op het spreken van de taal dan de gramatica, net zoals jouw wens in het engels eigenlijk( maar eerst maar eens de echte basis). Je kunt mij een mailtje sturen en dan kunnen we kijken hoe we hier invulling aan kunnen geven.

    Hoop van je te horen

    Be happy,

    Tom.